Dodaj produkty podając kody
Reklamacje
Prosimy o sprawdzanie przy odbiorze paczki, czy 
przesyłka nie jest  uszkodzona lub czy zabezpieczenie nie nosi śladów 
ingerencji. Jeżeli są jakiekolwiek uszkodzenia, należy w obecności 
listonosza lub kuriera otworzyć i sprawdzić paczkę z zamówionym towarem.
 Jeśli produkty okażą się uszkodzone lub zniszczone, należy w obecności 
doręczyciela spisać protokół odbioru. Prosimy również o sprawdzanie czy w paczce znajduje się towary jaki Państwo zamówili, oraz czy ilość zgadza się z paragonem lub fakturą.
REKLAMACJA TOWARU - formularz do ściągnięcia w formacie: .PDF .DOC
Aby zgłosić reklamację należy wydrukować i wypełnić  formularz reklamacji (do ściągnięcia w 
formacie: .PDF  lub .DOC). i przesłać go do nas wraz z paragonem i towarem. Proszę dokładnie opisać zaistniałe wady podając informację kiedy zostały one stwierdzone. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od dostarczenia do nas przesyłki.
Paczkę 
proszę przesłać na adres: Białystok 15-727, ul Hetmańska 40, Hurtownia 
Kaja, dopisek: Dział Internet.
Reklamacje
 rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. O wyniku 
reklamacji klient będzie informowany drogą elektroniczną lub 
telefonicznie. 
NIEZGODNOŚĆ TOWARU Z ZAMÓWIENIEM - formularz do ściągnięcia w formacie: .PDF .DOC
W przypadku zauważenia, że towar jest niezgodny z zamówieniem należy wydrukować i wypełnić formularz niezgodności (do ściągnięcia w 
formacie:  .PDF  lub  .DOC) oraz przesłać go wraz z towarem na adres: Białystok 15-727, ul Hetmańska 40, Hurtownia Kaja, dopisek: Dział Internet.
Prosimy również o dołączenie paragonu lub faktury do odsyłanej paczki. 
 
