FAQ - Najczęściej zadawane pytania

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

 

 

1. Czy możliwy jest odbiór osobisty zamówionego towaru?

Tak. zakupiony towar można odebrać w siedzibie naszej hurtowni "KAJA" bez dodatkowych opłat, pod adresem:
ul. Hetmańska 40
15-727 Białystok
Od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.

 

2. Na jaki adres mam odesłać zakupione produkty?

Hurtownia ''KAJA''
ul. Hetmańska 40
15-727 Białystok

 

3. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Zwroty towarów z zamówień złożonych na platformie B2B rozpatrywane są indywidualnie w zależności od towaru. W wypadku chęci zwrotu należy napisać wiadomość mailową na adres zamowienia@sport-hurtowo.pl wraz z nr zamówienia i informacją o zwracanym towarze oraz wypełnionym formularzem (formularz do ściągnięcia w formacie: *.PDF *.DOC)

 

4. Jak wygląda procedura reklamacji?

Towar należy odesłać do nas wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym (formularz do ściągnięcia w formacie: *.PDF *.DOC) oraz oryginałem lub kopią faktury. Obowiązkiem osoby składającej reklamacje jest opis reklamowanej wady. Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni od momentu otrzymania towaru. Skontaktujemy się z Państwem drogą mailową lub telefoniczną z informacją o tym w jaki sposób reklamacja została rozpatrzona.

 

5. Ile czasu trwa reklamacja/wymiana/zwrot?

Czas załatwiania tych trzech spraw to około 14 dni roboczych licząc od dnia, kiedy Twoja przesyłka do nas dotrze. Najczęściej trwa to o wiele krócej.

 

6. Złożylem zamówienie. Ile czasu będę czekał na paczkę?

Nasze paczki doręcza firma kurierska DPD. Paczki docierają do odbiorcy zazwyczaj następnego dnia roboczego po ich wysłaniu.

 

7. Jak mogę skontaktować się z kurierem?

Wejdź na stronę DPD. Następnie kliknij przycisk "Kontakt i oddziały" i podaj swoje miasto - system DPD wskaże Ci oddział, który zajmuje się doręczeniem Twojej paczki. Teraz wystarczy zadzwonić i podać numer przesyłki.

 

8. Jaki jest koszt przesyłki zakupionych produktów?

1) Przesyłka kurierska DPD (przelew) - 30 zł netto

2) Przesyłka kurierska DPD (za pobraniem) - 35 zł netto

 

W wypadku zamówienia powyżej 300 zł netto:

1) Przesyłka kurierska DPD (przelew) - 15 zł netto 

2) Przesyłka kurierska DPD (za pobraniem) - 19 zł netto 

 

W wypadku zamówienia powyżej 1000 zł netto: 

1) Przesyłka kurierska DPD (przelew) - 1 zł netto 

2) Przesyłka kurierska DPD (za pobraniem) - 10 zł netto 

 

9. Jak się z wami skontaktować?

Mailowo: zamowienia@kajasport.pl

Telefonicznie: 85 744-66-90 lub 85 744-63-19 od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17

 

10. Jak mogę zapłacić za zakupione produkty?

Masz do wyboru następujące opcje:

- płatność przy odbiorze,

- płatność z góry - realizowana za pośrednictwem przelewu na konto PKO BP, ALIOR lub DotPay (akceptowana jest większość przelewów internetowych, karty kredytowe i płatnicze),

- gotówką podczas odbioru osobistego.

 

11. Czy wysyłacie towar za granicę?

Tak, ale jedynie w obrębie Unii Europejskiej, koszt przesyłki obliczany jest indywidualnie.

 

12. Ile czasu trwa realizacja zamówienia?

Zamówienia reazlizujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 w kolejności wpłynięcia, temin realizacji wynosi od 1 do 5 dni roboczych.

 

13. Czy wysyłacie plik do integracji xml?

Wysyłamy pliki XML. Pliki wysyłamy w formie plików GATEWAY.xml lub FULL.xml oraz LIGHT.xml, a także CSV. W pliku GATEWAY zawarte są pliki SIZE, FULL, LIGHT. Pliki wysyłamy w wersjach: IOF 3.0, IOF 2.6, IOF 2.5, IOF 2.4, CSV Jednocześnie informujemy, iż nie pomagamy przy integracji z Państwa sklepem i nie zajmujemy się supportem.

 

14. Jakie są warunki współpracy?

Warunki współpracy znajdują się pod następującym linkiem: https://www.sport-hurtowo.pl/Warunki-wspolpracy-cabout-pol-59.html

 

15. Czy istnieje minimum logistyczne?

Składając zamówienie nie musisz martwić się o minimum logistyczne, płacisz jednynie za wysyłkę.

 

16. Czy współpracujecie na zasadzie modelu dropshippingowego?

Nasza hurtownia nie działa na zasadzie modelu dropshippingowego, nie ma też możliwości wysyłania swojego kuriera.

 

17. Jak sprawdzić czy towar jest dostępny?

Podczas składania zamówienia prosimy zwrócić uwagę na pasek dostępności towaru.
Pasek szary oznacza towar na zamówienie, którego dostępność musimy sprawdzić u dostawcy.
W wypadku chęci zakupu towaru na zamówienie wymagana będzie przedpłata.
Pasek czerwony oznacza, iż mamy bardzo małą ilość towaru.
Pasek zółty oznacza, iż mamy niewielką ilość towaru.
Pasek zielony oznacza, iż towar jest dostępny.

 

18. Jak nie integrować magazynu M0 (magazynu wirtualnego) czyli towaru na zamówienie?

W celu usunięcia z pliku XML towarów na zamówienie należy dokonać modyfikacji w pliku XML. Trzeba usunąć wartość stock id="0" lub wartość quantity ustawić na 0 w wypadku stock id="0". Jednocześnie informujemy, iż nie pomagamy przy integracji z Państwa sklepem i nie zajmujemy się supportem.

 

19. Dlaczego nie widzę cen?

Ceny widoczne są dla zerejestrowanych i zatwierdzonych przez nas klientów B2B. Jeżeli Państwo jeszcze tego nie zrobili zapraszamy do rejestracji (ZAREJESTRUJ SIĘ). Następnie należy poczekać na akceptację z naszej strony. Po zaakceptowaniu ceny będą widoczne.

 

20. Dlaczego nie widzę cen pomimo zaakceptowania przez Waszą stronę?

W wypadku, gdy Państwa zgłoszenie zostało zatwierdzone, a wciąż nie widzą Państwo cen prosimy o przelogowanie się (wylogowanie i ponowne zalogowanie). Jeżeli to nie pomoże prosimy o usunięcie ciasteczek tzw. "cookies".

 

Jeżeli nie znaleźli Państwo odpowiedzi na poszukiwane pytania prosimy o wiadomość mailową na adres zamowienia@sport-hurtowo.pl.
Na pewno odpowiemy na wszystkie nurtujące pytania.

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, które są instalowane na Twoim urządzeniu końcowym. Za ich pomocą zbierane są informacje, które mogą stanowić dane osobowe, przetwarzamy je w celu poprawy jakości usług oraz w celach analitycznych i marketingowych aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań. Więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień plików cookie znajdziesz w naszej Polityce dotyczącej wykorzystania cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel