Dodaj produkty podając kody

Dodaj plik CSV
Wpisz kody produktów, które chcesz zbiorczo dodać do koszyka (po przecinku, ze spacją lub od nowej linijki). Powtórzenie wielokrotnie kodu, doda ten towar tyle razy ile razy występuje.

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

 

 

1. Czy możliwy jest odbiór osobisty zamówionego towaru?

Tak. zakupiony towar można odebrać w siedzibie naszej hurtowni "KAJA" bez dodatkowych opłat, pod adresem:
ul. Hetmańska 40
15-727 Białystok
Od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.

 

2. Na jaki adres mam odesłać zakupione produkty?

Hurtownia ''KAJA''
ul. Hetmańska 40
15-727 Białystok

z dopiskiem: Dział Internet

 

 

3. Jak wygląda procedura reklamacji?

Towar należy odesłać do nas wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym (formularz do ściągnięcia w formacie: *.PDF *.DOC) oraz oryginałem lub kopią faktury. Obowiązkiem osoby składającej reklamacje jest opis reklamowanej wady. Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni od momentu otrzymania towaru. Skontaktujemy się z Państwem drogą mailową lub telefoniczną z informacją o tym w jaki sposób reklamacja została rozpatrzona.

 

4. Ile czasu trwa reklamacja/wymiana/zwrot?

Czas załatwiania tych trzech spraw to około 14 dni roboczych licząc od dnia, kiedy Twoja przesyłka do nas dotrze. Najczęściej trwa to o wiele krócej.

 

5. Złożyłem zamówienie. Ile czasu będę czekał na paczkę?

Nasze paczki doręcza firma kurierska DPD. Paczki docierają do odbiorcy zazwyczaj następnego dnia roboczego po ich wysłaniu.

 

6. Jak mogę skontaktować się z kurierem?

Wejdź na stronę DPD. Następnie kliknij przycisk "Kontakt i oddziały" i podaj swoje miasto - system DPD wskaże Ci oddział, który zajmuje się doręczeniem Twojej paczki. Teraz wystarczy zadzwonić i podać numer przesyłki.

 

7. Jaki jest koszt przesyłki zakupionych produktów?

1) Przesyłka kurierska DPD (przelew) - 20 zł brutto

2) Przesyłka kurierska DPD (za pobraniem) - 22 zł netto

 

W wypadku zamówienia powyżej 300 zł netto:

1) Przesyłka kurierska DPD (przelew) - 17 zł netto 

2) Przesyłka kurierska DPD (za pobraniem) - 20 zł netto 

 

W wypadku zamówienia powyżej 1000 zł netto: 

1) Przesyłka kurierska DPD (przelew) - 1 zł netto 

2) Przesyłka kurierska DPD (za pobraniem) - 3 zł netto 

 

8. Jak się z wami skontaktować?

Mailowo: zamowienia@sport-hurtowo.pl

Telefonicznie: 85 744-63-19 lub 577 228 377 od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16

 

9. Jak mogę zapłacić za zakupione produkty?

Masz do wyboru następujące opcje:

- płatność przy odbiorze,

- płatność z góry - realizowana za pośrednictwem przelewu na konto

- gotówką podczas odbioru osobistego.

 

10. Czy wysyłacie towar za granicę?

Tak, ale jedynie w obrębie Unii Europejskiej, koszt przesyłki obliczany jest indywidualnie.

 

11. Ile czasu trwa realizacja zamówienia?

Zamówienia realizujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 w kolejności wpłynięcia, termin realizacji wynosi od 1 do 5 dni roboczych.

 

12. Czy wysyłacie plik do integracji xml?

 

Nie udostępniamy pliku xml.

 

13. Jakie są warunki współpracy?

Warunki współpracy znajdują się pod następującym linkiem: https://www.sport-hurtowo.pl/Warunki-wspolpracy-cabout-pol-59.html

 

14. Czy istnieje minimum logistyczne?

Składając zamówienie nie musisz martwić się o minimum logistyczne, płacisz jedynie za wysyłkę.

 

15. Czy współpracujecie na zasadzie modelu dropshippingowego?

Nasza hurtownia nie działa na zasadzie modelu dropshippingowego, nie ma też możliwości wysyłania swojego kuriera.

 

16. Jak sprawdzić czy towar jest dostępny?

Podczas składania zamówienia prosimy zwrócić uwagę na pasek dostępności towaru. W przypadku niektórych towarów pojawia się informacja, że jest to 'Towar na zamówienie. Dostępny po potwierdzeniu'. Należy skontaktować się z obsługą sklepu w celu potwierdzenia dostępności towaru.

 

17. Dlaczego nie widzę cen?

Ceny widoczne są dla zarejestrowanych i zatwierdzonych przez nas klientów B2B. Jeżeli Państwo jeszcze tego nie zrobili zapraszamy do rejestracji (ZAREJESTRUJ SIĘ). Następnie należy poczekać na akceptację z naszej strony. Po zaakceptowaniu ceny będą widoczne.

 

18. Dlaczego nie widzę cen pomimo zaakceptowania przez Waszą stronę?

W wypadku, gdy Państwa zgłoszenie zostało zatwierdzone, a wciąż nie widzą Państwo cen prosimy o przelogowanie się (wylogowanie i ponowne zalogowanie). Jeżeli to nie pomoże prosimy o usunięcie ciasteczek tzw. "cookies".

 

19. Czy można wysyłać własnego kuriera po towar?

Nasza firma realizuje wysyłki towaru tylko za pośrednictwem firm spedycyjnych, z którymi współpracujemy.

 

20. Jak zostać naszym partnerem handlowym?

Oferta Hurtowni sportowej KAJA www.sport-hurtowo.pl skierowana jest do firm, których profil działalności stanowi dalsza odsprzedaż towaru (sklepy, hurtownie itp.)

 

 

Jeżeli nie znaleźli Państwo odpowiedzi na poszukiwane pytania prosimy o wiadomość mailową na adres zamowienia@sport-hurtowo.pl.
Na pewno odpowiemy na wszystkie nurtujące pytania.

Zaufane Opinie IdoSell
4.60 / 5.00 276 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2023-10-27
Rewelacja
2023-10-13
Wszystko super
pixel